آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

کهیر زدن-اولین آمپول-دوتا مروارید جدید

1392/5/14 17:29
نویسنده : مامان مریم
255 بازدید
اشتراک گذاری

مهمترین اتفاق این روزها کهیر زدن بدن ناز دخترم به خاطر خوردن هلو انجیری بود  البته من خیللی ترسیده بود و قتی بدنت رو اینجوری دیدم زنگ زدم به بابا جونی و با گریه تعریف کردم و همسری هم کلی دلداری داد گفت زود میاد بریم دکتر بعد زنگ زدم به مامانی .مامانی با توجه به نشانهای بدنت گفت شاید مخملک گرفتی و من هم رفتم کلی سرچ کردم و بیشتر نشونه های مخملک رو داشتی  و اونشب و فردا شب هم خونه دایی ها دعوت بودیم و گفتم اگه مخملک باشه که ما نمی تونیم بریم مهمانیناراحت اما وقتی رفتیم مطب دکتر .دکتر تا اومد بغلت کنه گفت چی خورده کهیر زده خیال باطل  پرسید میوه یا غذایی خورده که اولین بار باشه و بعد از کلی فکر کردن یادم افتاد برای اولین بار هلوی انجیری خوردی و خلاصه با زدن اولین آمپول زندگیت  خوب شدی و اماااا دوتا دیگه مروارید سفید به مرواریدهای داخل دهانت اضافه شده . خدارو باز هم شکر به خاطر رحمت بی کرانش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 19:01
سلام دوست عزیز.
وبلاگ زیبای دارین.
دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم.
خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید.
انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست
به امید روز های بهتر
www.patoghmanoto.ir


ممنون خوشحال ميشم.