آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

اولین مروارید سفید دخترم

1391/9/11 16:15
نویسنده : مامان مریم
202 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دخترم هیچ وقت فکر نمی کردم دیدن دندونت انقدر هیجان داشته باشه امروز وقتی بابایی داشت بهت آب می داد متوجه مروارید سفیدت شد الهی من فدات بشم چه قدر زیبا شده ای اشک شوق تو چشمام جمع شده . چگونه بگویم چقدر عجیب و تا چه حد شیرین تمام تو .تمام فضای خونه پر شده از عطر تنت و جیغ های ظریفت .بیشتر از هر چیزی دوست داری بغل خودم باشی و چقدر لذت داره .با همه کوچکیت تمام مرا پر کر ده ای تمام خانه را.والاترین عشق  همان عشق مادر به فرزند را تو در وجودم  آوردی .تو کوچکی اما بزرگی خدا رو در تو دیدم تو کوچکی اما خدا با تو رحمتش را بر من تمام کرد تو کوچکی اما برای من بیشتر از همه چیزی و انتهای رویای من .آخ آخ بابا پیام حسودیش شده میگه پس من چی؟ الهی من فدات شم من با تو عشق رو باور کرده ام .وای دیگه باید برم چون دخمل خوشگل مامان خوابش گرفته...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شیدا
11 آذر 91 17:12
مبارک باشه آرنیکا جون میبوسمت شیرین دخمل
مامان شیدا
11 آذر 91 17:14
سلام ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید
پگاه مامان آرتین
19 آذر 91 10:16
مبارکه،مبارکه.مامانی عکسشوبذارببینیمم
پگاه مامان آرتین
22 آذر 91 12:26
مبارکه عسل خانوممممممممممممم
ninipics
24 آذر 91 12:14
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
مامان شیدا
27 آذر 91 1:54
رویت به سرخی انار ..شبت به شیرینی هندوانه ..خنده ات مثه پسته ..و عمرت به بلندی یلدا.. عزیزم یلدا مبارک