آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

سرماخوردگی دخترم

1391/8/13 21:55
نویسنده : مامان مریم
188 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم دخترم فرشته الهی  متاسفانه شما سرماخوردین والبته از ٢ روز قبل اسهال داشتین. نمی دونی چه میکشم وقتی اشکهای قشنگت وخس خس سینه و قرمزی بینی کوچولوت رو میبینم. حالا می فهمم  تا ما بزرگ بشیم چقدر مامان وبابامون سختی کشیدن .الهی من فدات بشم از خدا میخوام هرچه زودتر این روزها بگذرند .دلم میخواد زودتر سرحال بشی و با صدای خندهات من و بابا پیامت هم  بخندونی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
13 آبان 91 22:51
خدا حفظش کنه. خیلی نازه


ممنون. ما شما را لینک کردیم.
amir shokri
14 آبان 91 23:04
خیلی متاسف شدم فهمیدم آرنیکایم سرما خورده و کسالت دارد.اما بدان که لازم است او سرما بخورد تا قوی شود وبزرگ شودولازم هم هست که شما خویشتن دار باشید و بگذارید طبیعت کارش را انجام دهد. دوستدار شما پدر بزرگ آرنیکا