آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

وقایع 6ماهگی

1391/8/10 20:33
نویسنده : مامان مریم
165 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم  عمرم. جانم .از این روزها باید بگم که سرمون حسابی شلوغ بوده بیشتر روزها مهمانی دعوت بودیم راستی هفته پیش هم که جشن تولد دختر همکارم دعوت بودیم وشما چقدر گریه کردی  و اصلا از سر وصدا خوشت نمیاد ولی آخراش که دیگه صداها کمتر شد شماتازه میخندیدی  و یه عالمه دوست پیدا کردی شنبه هم که واکسن 6 ماهگی ات روزدی و طبق معمول آقای پدر شما رو گرفت ومن که طاقت دیدن   نداشتم شما رو به بابایی سپردم از دور صدای نازت رو میشنیدم البته اونجا زیاد بی تابی نکردی ولی الهی بمیرم که همه اش تب داشتی ومجبور بودم شیاف برات استفاد ه کنم و پاهات رو تا 3 روز اصلا روی زمین نمی گذاشتی حتی وقتی خوابت می برد .آخ مامانی نمی دونی دل مامانت چقدر سوخت اما خدارو شکر دیگه رفت تا یک سالگی و تا 6 ماه دیگه از واکسن و استرس هاش راحت شدیم .اما    آرنیکای عزیزم تقریبا اجازه انجام هیچ کاری رو وقتی بیداری نمی دی و وقتی از پیشت میرم گریه میکنی اونم چه گریه ایییی   .خیلی قشنگ وناز میشینی الهی فدات بشم که از 5 ماهگی میشینی اما همه گفتن زود و ممکن به کمر کوچولوت فشار بیاد به خاطر همین از 6 ماهگی به بعد می ذارم بشینی.بابا امیری همه اش زنگ میزنه وجویای حالت میشه .وای چقدر دوستدارم از همه کارهای زیبات برات بنویسم  اما متاسفانه هیچ وقتی بهم نمیدی. بدون دووووووووووست دارم و خونه تو قلب من وبابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)