آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

وقایع 9 ماهگی

1391/12/2 13:37
نویسنده : مامان مریم
173 بازدید
اشتراک گذاری

از اینکه به وبلاگ دخترم دیر سر زده ام معذرت می خوام اما یکی از دلایلش جراحی  زیبایی بینی بود که انجام داه ام .آرنیکای مامان  بی نهایت شیرین و خواستنی تر شده ای جدیدترین کارهات شامل جیغ های بنفش ات است که وقتی چیزی می خواهی و مامانی هواسش نیست اینجوری ابراز وجود می کنی.راستی مدتی است با کمک مبل ها راه می ری .اما هنوز صحبت نمی کنی البته یه چیزهایی می گویی اما نه با درک معانی آن. و اما هفته دیگه تولد بابا پیام هست و می خوام سوپرایزش کنم که انشاا... در اینده عکس هاش رو می ذارم.ممنون که به زندگی ما اومدی و تجربه شیرین عشق به فرزند را در وجودم خلق کردی.راستی از تمامی عزیزانی که از وبلاگ دخترم دیدن فرمودن بی نهایت تشکر می کتم وشرمندگی من رو از بابت اینکه نتونستم پاسخ بدم  ولی  نی نی ها گل  و ماماناشون بدونید دوستتون داریم وحتما در آینده بهتون سر میزنم.خدا یا شکرت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:11
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
شقایق مامان آرشا
11 اسفند 91 12:16
منتظر می مونیم برا سوپرایز


سلام .ممنون متاسفانه عکس ها توی دوربین بابابزرگ آرنیکا است هنوز فرصت نشده بذارم.راستی شما رو لینک کردیم.
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:22
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک


: عید شما هم مبارک و سر شار از شادی در کنار خانواده
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:44
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


مرسی نی نی گلی و مامان گلش. بوس بوس
مامان شیدا
19 فروردین 92 17:13
سلام سال نو شما هم مبارک خانمی من خیلی وقته شما را لینگ کردم خوشحال میشم شما هم ما را لینگ کنید . این هم چند تا بوس برای آرنیکا نانازی


سلام ممنون ما هم لینک کردیم