آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

وقفه

1393/12/24 23:11
نویسنده : مامان مریم
285 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر دیر اومدم که نمی دونم آخرین بار کی بوده .امااااا از این روزهامون باید بگم آرنیکای من این روزها  داره به سه سالگی نزدیکتر میشه فوق العاده شیرین و خواستنی تر شده .ودر حال حاضر مشغول خونه تکونی هستیم ... امسال زمستان متاسفانه چند بار سرماخورده ,عاشق خرید کردن،تولد و کیک تولد  چشمکوخاله بازی  هست واینکه براش قصه بگم.اونم قصه نیک نیکی هست که در واقعه قصه درمانی می کنم نیک نیکی دختری هست که خصوصیت های خوبی داره و هر رفتاری که به اشتباه در طول روز آرنیکا انجام میده ,با تعریف کردن قصه ایی با شخصیت مشایه خود آرنیکا در واقع اون رفتارها  رو اصلاح میکنم این روش واقعا تاثیر گذارهخنده.امروز رفتیم بازار و به آرنیکا سفره هفت سین رو نشون دادم براش جالب بود و با ذوق نگاه میکرد.خدا رو شکر به خاطر وجودت.دوست دارم دخترممحبت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)