آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

نوروز 93

1393/1/12 17:41
نویسنده : مامان مریم
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم .سال نو به همه نی نی های عزیز و خانوادهاشون تبریک می گم.از اتفاقات مهم اولیش اینه که الان ٥ روزه که آرنیکای عزیز رو از شیر گرفته ام البته با همکاری بابا پیام .آرنیکا اصلا پافشاری به این قضیه نکرد و با یکبار گفتن قبول کرد و فقط شبها بی قراری می کرد قربون دخترم برم که انقدر صبور است و اما اینکه ما از ٢٩ اسفند تا ٦ فروردین به شهرهای اصفهان شیراز بندر عباس وقشم ویزد رفتیم و در کل سفر خاص و پر از خاطره برامون شد  و اینکه آرنیکا دست به هر چیزی که می زنه می گه دستم رو بشور البته بازبون خودش دیگه تصور کنید تو این مسافرت من همه اش در حال دست شستن آرنی بودم .کلی برای تعطیلات عید برنامه ریزی  کرده بودم ولی فرصت درس خوندن چندان پیش نیومد.خدارو شکر که باهم هستیم و آرنی عزیزمون با گذشت روزها وسالها برزگتر میشه و ما با عشق به این سیر رشد فرزندمون نگاه می کنیمقلب

پسندها (2)

نظرات (0)