آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

16 ماهگي

1392/6/5 19:08
نویسنده : مامان مریم
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دختر گلم اين روزها قدش بلند تر شده و كلي دندان درآورده فدات بشم كه انقدر صبوري فكر مي كنم حدود 12 عدد دندان داري .جديدآ خيلي خوب ياد گرفتي ناناي كني و البته سرت رو به معناي نماز روي زمين مي گذاريماچ الهي مامان فدات بشه.و اما ما مدتي است كه با غذاهامون سالاد نبايد سرو كنيم چون كافي است ببيني نتنها غذا نمي خوري بلكه كلا سالاد مي خوري  و اگه خيار شور ببيني واي واي ديگه انقدر گريه مي كني  و به سرعت تيكه هاي خيار شور رو مي خوري باز هم مي خواهي و بسيار خيار شور خيار و گوجه  رو به ترتيب دوست داري.چند روز پيش بعد از مدتها رفتم آزمايشگاه سركار قبليم اما با دختر گلم كه براي اولين بار بود خلاصه شيريني خريديم و بابا اميري زحمت كشيد مارو برد و شما هم با همكاراي قديمي مامان دوست شدي با گريه اومديم بيرون  آخه نمي خواستي بيايي و كلي بهت خوش گذشته بود جالب اينجا بود بيشتر هم مي رفتب اتاق كار خودم .بعد رفتيم خونه يكي از دوستام كه براي ناهار دعوت بوديم و شماهم اونجا كلي بازي كردي و وقتي بابايي اومد دنبالمون سريع توي ماشين خوابيدي انقدر كه اون روز بازي كرده بودي و خسته شده بودي.راستي چند وقت بعد از مدتها عزمم را جزم كردم برم اسم خودم رو كلاس زبان و تايپ بنويسم وشما رو هم در اين زمان مهد بذارم اما شما فقط دو ثانيه تحمل كردي و مربي اش هم گفت نمي تونه ساكتت كنه و خيلي بهت وابسته است  و فعلا اين هم كنسل شد .آخر اين هفته هم شايد با بابا و مامان من يه مسافرت كوچولو بريم.

پسندها (1)

نظرات (3)

صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 20:51
16 ماهگیت مبارک آرنیکای عزیزم
من شمارو باافتخار لینک میکنم
اگه مایل بودید مارو لینک کنید تا بیشتر به هم سر بزنیم



ممنون خاله جوني شما لطف داري.
باعث افتخار.
مامان ماهان و ملیکا
5 شهریور 92 23:07
خدا حفظش کنه آرنیکا جون با بچه هایی من یه روز به دنیا اومدن واسم جالب بود








اخي .چه جالب .خدا حفظشان كنه


صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 15:37





ممنون.با يه ماچ بزرگ