آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

آرنیکا تمام نا تمام من

حالا که تو در کنارم نیستی مینویسم

1398/6/23 15:20
نویسنده : مامان مریم
285 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شاید روزی من در این دنیا نبودم یا بینمان فاصله بود.

مینویسم برای روزاهای آینده که تو قضاوت کنی.

الان که دارم مینویسم از گذاشتن عمرم برای یه زندگی نافرجام بسیار غمگینم.

در تمام مدتی که مشغول کار و ... بودم تو رشد کردی چند روز دیگه وارد دومین مرحله تحصیلی (کلاس دوم دبستان) میشوی.

میدانی چیست هیچ چیز غمگین تر از این نیست که برای اینکه حقم را در زندگی نگیرم تو را فرزندم را اهرم کنن و اجازه دیدن فرزندم را ندهن. به من تهمت بزنن، دروغ بگویند فقط برای اینکه از حقم بگذرم.مردی که خودش دنبال عشق و ... رفته ما رو ترک کرده حالا تو را از من بگیرد، بگوید اگر میخواهی فرزندت را ببینی باید از حقوقت بگذری.

اما من به تو استقامت و قوی بودن یاد خواهم داد من شاید از درون شکسته ام اما ادامه میدهم تا تو هم روزی یاد بگیری در مقابل هیچ مردی ضعیف نباشی و همه ما انسانیم حتی اگه قوانین جامعه و ... به نفع مردان باشد.

داستان زندگیم را همینجا مینویسم...

پسندها (6)

نظرات (5)

عمه فروغعمه فروغ
23 شهریور 98 15:31
ان شالله هر چه زودتر این دوری تموم بشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون
مامان آیسلمامان آیسل
23 شهریور 98 17:14
امیدوارم هرچه زودتر به دخترتون برسین
مامان مریم
پاسخ
ممنون
مامان و بابامامان و بابا
24 شهریور 98 18:00
سلام چقدر زندگیتون شبیه داستان منه خیلی متاسفم واسه قانون جامعه مون که همش به نفع مرداست به امید روزی که ما بانوان ایرانی بتونیم به حقوق واقعی مون دست پیدا کنیم.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 شهریور 98 8:12
ای واااای آرنیکارو ازتون گرفتن؟؟؟😔 امیدوارم هر چه زودتر این دوری تمام بشه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 شهریور 98 20:44
ممنون میشم دنبالک کنین انشالله دختر زیبا تون پیشتون برگردن😊